Winkelreglement
ALGEMENE VOORWAARDEN
§ 1. DEFINITIES
- AV - deze Algemene Voorwaarden van de Online Shop, waarin de beginselen voor het sluiten van overeenkomsten op afstand via de Online Shop, de beginselen voor de nakoming van deze overeenkomsten, de rechten en plichten van de partijen bij de overeenkomst op afstand en de beginselen van de klachtenprocedure zijn vastgelegd. Met betrekking tot diensten die elektronisch worden geleverd, voldoen de AV aan de bepalingen van artikel 8 van de Wet op de elektronische dienstverlening.
- Klant - een natuurlijk persoon met volledige rechtsbevoegdheid, een rechtspersoon of een organisatorische eenheid zonder rechtspersoonlijkheid, waaraan door de wet rechtsbevoegdheid is toegekend, die een overeenkomst op afstand aangaat met de Verkoper.
- Consument - een natuurlijke persoon die handelt buiten het kader van een economische activiteit (handel, bedrijf, ambacht, vrij beroep);
- Verkoper -
[iai:bedrijfsnaam],
tel. +48 733 150 750 English and Polish language only,
cashwall.shop@gmail.com,
NIP 9592034597,
REGON 386527030
- Adres van de maatschappelijke zetel van de verkoper -
[iai:bedrijf_adres],
25-116 Kielce
- Online Shop - de internetdienst van de Verkoper die beschikbaar is op elektronische adressen: https://cashwall.nl via welke de klant informatie kan verkrijgen over de goederen en hun beschikbaarheid en de goederen kan kopen of de levering van diensten kan bestellen.
- Overeenkomst op afstand - overeenkomst voor de verkoop van goederen / levering van diensten / levering van digitale inhoud of digitale diensten (indien van toepassing) die via de online winkel wordt gesloten tussen de verkoper en de klant.
- Goederen - roerende zaken die de klant in de online shop kan kopen. Goederen omvatten ook diensten en/of inhoud die worden geleverd als onderdeel van de overeenkomst voor verkoop op afstand, tenzij in deze AV anders is bepaald. Deze AV zijn van overeenkomstige toepassing op overeenkomsten voor de levering van goederen met digitale elementen, tenzij anders bepaald. Naast de levering van de goederen is de verkoper verplicht digitale inhoud of digitale diensten (hierna "digitale producten") te leveren, die zijn opgenomen in of verbonden met de goederen op een zodanige wijze dat de goederen hun functies niet kunnen vervullen zonder deze.
- e-shops - document met gedetailleerde regels voor de verwerking van persoonsgegevens en het gebruik van cookies. Het privacy- en cookiebeleid vormt bijlage nr. 3 bij de AVG en is beschikbaar op de website [link naar het nieuwe privacybeleid in de winkel].
- Duurzame drager - materiaal of hulpmiddel waarmee de klant of verkoper informatie die aan hem persoonlijk is gericht, kan opslaan op een manier die toekomstige toegang tot de informatie mogelijk maakt, gedurende een periode die is afgestemd op het doel van dergelijke informatie en de reproductie van opgeslagen informatie in ongewijzigde vorm, in het bijzonder e-mail.
- Elektronisch bestelformulier - elektronische bestelprocedure die de verkoper beschikbaar stelt aan de klant.
- Elektronisch retourformulier - elektronische retourprocedure die door de verkoper aan de klant wordt verstrekt; beschikbaar op: [webadres om de retourzending te starten].
- Elektronisch klachtenformulier - elektronische klachtenprocedure die door de verkoper aan de klant wordt verstrekt; beschikbaar op: [webadres om de retourzending te starten].
- Het verzenden van een bestelling - Bevestiging van een bestelling door te klikken op de knop door de klant ["Bestellen en betalen" - link gedefinieerd in de instellingen van de voorwaarden - naam overgenomen uit de instellingen van MODERATION / AV, toestemmingen, richtlijnen / tabblad "Regels van de winkel" / sectie "Instellingen voor de automatische inhoud van de regels van de winkel"], behandeld als de indiening van een bindende intentieverklaring van de klant om een overeenkomst op afstand te sluiten met de verkoper.
- Account - een verzameling gegevens die in de online shop en in het IT-systeem van de Verkoper zijn opgeslagen met betrekking tot een specifieke Klant en de door de Klant geplaatste bestellingen en gesloten overeenkomsten voor verkoop op afstand, waarmee de Klant bestellingen kan plaatsen, deze tijdig kan annuleren of verwerken en overeenkomsten voor verkoop op afstand kan sluiten.
- Evaluatie van de orderverwerking en evaluatie van de afzonderlijke goederen - subjectieve verklaringen en beoordelingen die de klant geeft in de vorm van sterren van 1 tot 5 voor de online shop nadat de bestelling is uitgevoerd.
§ 2. ALGEMENE BEPALINGEN
- Type en omvang van elektronisch geleverde diensten:
- Sluiting van overeenkomsten op afstand - met betrekking tot goederen of diensten die worden verkocht en/of inhoud die wordt geleverd in de online shop,
- Principes van het registreren en gebruiken van een account in de online shop,
- Meningen, commentaar en beoordelingen toevoegen - de klant kan een mening of commentaar geven over zijn bestelling,
- Het verzenden van e-mails waarin de verkoper de ontvangst van een bestelling, de eventuele ontvangst van betaling en de aanvaarding van een bestelling voor verwerking bevestigt.
- Het gebruik van de online shop is mogelijk op voorwaarde dat het door de klant gebruikte IT-systeem voldoet aan de volgende minimale technische vereisten:
- Webbrowser, bijv. Firefox, Chrome, Microsoft Edge;
- een programma voor het weergeven van bestanden in PDF-indeling.
- De verkoper stelt deze AV, samen met bijlagen, beschikbaar via de link op de homepage tijdens en na het sluiten van de overeenkomst voor verkoop op afstand. De klant kan ze downloaden en afdrukken.
- Om de veiligheid van de overdracht van berichten en gegevens in verband met de aangeboden diensten te garanderen, neemt de online shop technische en organisatorische maatregelen die passen bij het veiligheidsniveau van de aangeboden diensten, in het bijzonder maatregelen om te voorkomen dat onbevoegden persoonlijke gegevens die via internet worden overgedragen, verkrijgen en wijzigen.
§ 3 BEVELINGEN
- De bestelling in de online shop kan worden geplaatst via een account of via de optie om te kopen zonder registratie. In dit geval wordt er een intern account aangemaakt, op basis waarvan de klant later een account kan aanmaken. Het interne account blijft bestaan totdat de gegevens uit het systeem worden verwijderd of het account wordt geblokkeerd.
- De aankoop wordt gedaan door een elektronisch bestelformulier in te vullen dat beschikbaar is op de website van de online shop. De bestelde goederen worden geselecteerd door ze in het winkelmandje te plaatsen. Op het elektronische bestelformulier staat onder andere welke goederen de klant tegen welke prijs en in welke hoeveelheid wil bestellen op de door de klant aangegeven locatie. De klant neemt de bijbehorende technische stappen op basis van de weergegeven berichten. De presentatie van de goederen in de online shop vormt geen juridisch bindend aanbod, maar een uitnodiging tot bestellen. Dienstbeschrijvingen in catalogi en op de websites van de verkoper hebben niet het karakter van een garantie. Alle aanbiedingen zijn geldig "zolang de voorraad strekt", tenzij anders vermeld op de goederen.
- Nadat de klant alle vereiste gegevens heeft ingevoerd, wordt een samenvatting van de bestelling weergegeven. De samenvatting van de bestelling bevat informatie over: Gegevens die de verkoper identificeren, het onderwerp van de bestelling, de eenheidsprijs en de totale prijs van de bestelde goederen, inclusief leveringskosten en eventuele andere kosten, de geselecteerde betalingsmethode, de geselecteerde leveringsmethode, het tijdstip en de kosten van levering.
- Als het voorwerp van de overeenkomst de levering is van digitale inhoud of digitale diensten die niet zijn vastgelegd op een materiële gegevensdrager of diensten die elektronisch of op afstand worden geleverd, gaat de consument akkoord met het volgende in het aanvullende selectievakje dat vereist is voor de bestelling en dat te vinden is op het elektronische bestelformulier: ["Ik ga akkoord met de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is vastgelegd of met de aanvang van de dienst vóór het verstrijken van 14 dagen vanaf de datum van sluiting van de overeenkomst en erken het verlies van het herroepingsrecht."]. De verkoper bevestigt de ontvangst van de bovenstaande toestemming per e-mail.
- Om een bestelling te plaatsen, is het noodzakelijk om de persoonlijke gegevens in te voeren die als verplicht zijn gemarkeerd in het elektronische bestelformulier, de inhoud van de AV te accepteren en de bestelling te bevestigen door op de knop ["Bestellen en betalen" - aanduiding vanuit de instelling in MODERATIE / AV, Toestemmingen, richtlijnen / tabblad "Online shop AV" / sectie "Instellingen voor automatische inhoud van winkelreglementen"] te drukken.
- Het verzenden van een elektronisch bestelformulier door de klant is een bindende intentieverklaring tot het sluiten van een overeenkomst voor verkoop op afstand in overeenstemming met de inhoud van deze AV.
- De overeenkomst op afstand wordt geacht te zijn gesloten wanneer de verkoper een elektronisch bestelformulier ontvangt, dat wordt bevestigd door het weergeven van een bericht aan de klant waarin de ontvangst van de bestelling wordt bevestigd en het bestelnummer wordt vermeld, wat moet worden beschouwd als aanvaarding van het aanbod van de klant.
- Na het sluiten van de overeenkomst op afstand ontvangt de klant een orderbevestiging in de vorm van een e-mailbericht met daarin het volgende: Bevestiging van aanvaarding van de bestelling voor uitvoering en definitieve bevestiging van alle essentiële elementen van de bestelling en de algemene voorwaarden van de gesloten overeenkomst op afstand (AV van de online winkel met bijlagen 1 en 2), informatie over de verkoper, verantwoordelijkheid van de verkoper voor de kwaliteit van de prestaties, diensten die door de verkoper na de verkoop worden geleverd en de wijze en gevolgen van herroeping van de overeenkomst. De informatie over de wijze en gevolgen van het herroepen van de overeenkomst is opgenomen in Bijlage 2.
- Totdat de verkoper de bestelling begint uit te voeren:
- De klant kan zijn bestelling wijzigen door de technische oplossing te gebruiken die beschikbaar is op het elektronische bestelformulier en het hele bestelproces opnieuw te doorlopen. De bestelling wordt gewijzigd door een nieuwe bestelling te plaatsen die de vorige bestelling vervangt. Eventuele betalingen door de klant worden verrekend met de nieuwe bestelling en, in het geval van een te hoge betaling, teruggestort op de bankrekening waarvan de betaling afkomstig was.
- Kan de klant zijn bestelling annuleren door de optie "Bestelling annuleren" te selecteren op het elektronische bestelformulier?
- Als de klant de bestelling annuleert, zal de verkoper de ontvangen betaling binnen 3 werkdagen terugbetalen. De terugbetaling wordt gedaan met dezelfde betaalmethode die de klant heeft gebruikt.
- De verwerkingstijd van de bestelling ligt tussen 1 en 30 werkdagen vanaf de datum waarop het contract is afgesloten.
§ 4 BETALING
- De online shop biedt de mogelijkheid van betaling in de vorm van [vooruitbetaling, onder rembours, met betaling op rekening na levering - afhankelijk van de instellingen en het betalingsprofiel]. De optie van uitgestelde betaling is mogelijk in situaties die individueel met de verkoper zijn overeengekomen.
- Betaling voor de goederen kan worden gedaan op de manier die is geselecteerd op het elektronische bestelformulier op het moment van bestellen.
- Momenteel zijn de volgende betalingsmethoden beschikbaar in de online shop: [link met de referentie / redirect naar de CMS-pagina met een overzicht van de betalingen in de winkel].
- Eigendomsvoorbehoud: de goederen blijven eigendom van de verkoper tot volledige betaling is ontvangen.
§ 5 LEVERING
- Op het elektronische bestelformulier selecteert de klant het type levering door de gemaakte keuze aan te vinken.
- In het geval van niet-aanvaarding van de goederen door de klant, wat leidt tot het terugsturen van de goederen naar de verkoper, kan de verkoper zich terugtrekken uit het koopcontract. Terugtrekking uit het contract gebeurt door het sturen van een verklaring in de vorm van een e-mail naar de klant.
- In het in punt 2 genoemde geval is de verkoper verplicht om de klant onmiddellijk de betaling terug te betalen die hij voor de door hem gekochte goederen heeft ontvangen.
- De leveringsmethoden die momenteel beschikbaar zijn in de online shop zijn: [Link met verwijzing/doorverwijzing naar de CMS-pagina met de vermelde leveringen van de winkel].
§ 6. ANNULERING VAN HET CONTRACT - ELEKTRONISCH RETOURFORMULIER
- De consument die een overeenkomst op afstand heeft gesloten, kan deze overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van redenen herroepen. In geval van annulering van de overeenkomst op afstand wordt de overeenkomst geacht niet te zijn gesloten.
- In geval van annulering van de overeenkomst draagt de consument alleen de directe kosten voor het terugzenden van de goederen.
- Uit de verklaring van de consument moet duidelijk blijken dat hij de overeenkomst wil herroepen:
- gebruik het elektronische retourformulier dat beschikbaar is op de website van de online shop [retourformulier].
- de overeenkomst te herroepen met behulp van het herroepingsformulier dat als aanhangsel nr. 1 is bijgevoegd, door het te sturen naar het adres van de maatschappelijke zetel van de verkoper. 25-116 Kielce, Polen ul. Ściegiennego 215 tel. +48733150750. mail. cashwall.shop@gmail.com.
- De verkoper bevestigt onmiddellijk de ontvangst van de kennisgeving van annulering van de overeenkomst die op de in paragraaf 1 en 2 vermelde manier op een duurzame drager is ingediend.
- Tijdige verzending van de aangifte is voldoende om de deadline te halen.
- De termijn voor annulering van het contract begint te lopen:
- in geval van een overeenkomst waarbij de verkoper de goederen levert en verplicht is de eigendom over te dragen - bij inontvangstneming van de goederen door de consument of een door hem aangewezen derde die niet de vervoerder is, en in geval van een overeenkomst waarbij:
- omvat verschillende zaken die afzonderlijk, in termijnen of in delen worden geleverd - vanaf het moment van inbezitneming van de laatste zaak, de laatste termijn of het laatste deel;
- de regelmatige levering van goederen gedurende een bepaalde periode - vanaf het moment van acceptatie van het eerste artikel;
- voor andere contracten - vanaf de dag dat het contract is afgesloten.
- Het annuleringsformulier (Bijlage 1 bij deze AV) en de informatie over het uitoefenen van het annuleringsrecht (Bijlage 2 bij deze AV) worden in elektronische vorm verstrekt.
- Het recht om een op afstand gesloten verkoopovereenkomst te herroepen is niet van toepassing op overeenkomsten:
- waarbij de prijs of vergoeding afhangt van schommelingen op de financiële markt waarop de handelaar geen invloed heeft en die zich kunnen voordoen voordat de opzegtermijn verstrijkt;
- waarvan het voorwerp van levering een artikel is dat niet geprefabriceerd is, vervaardigd is volgens de specificaties van de klant of dient om te voldoen aan de individuele behoeften van de klant;
- waarvan het voorwerp van levering een artikel is dat wordt geleverd in een verzegelde verpakking die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet kan worden geretourneerd na het openen van de verpakking als de verpakking na levering is geopend;
- waarvan het voorwerp van levering een geluids- of beeldopname of computerprogrammatuur is die in een verzegelde verpakking is geleverd, als de verpakking na levering is geopend;
- voor de levering van digitale inhoud en elektronische licenties die niet op een materiële gegevensdrager zijn vastgelegd, als de uitvoering is begonnen met de uitdrukkelijke instemming van de consument vóór het verstrijken van de herroepingstermijn nadat de handelaar hem heeft geïnformeerd over het verlies van het herroepingsrecht;
- waarvan het voorwerp een bederfelijk voorwerp of een voorwerp met een korte houdbaarheid is en waarbij het voorwerp van de levering een voorwerp is dat na de levering niet van andere voorwerpen kan worden gescheiden;
- een overeenkomst voor de levering van kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een abonnementsovereenkomst;
- die werd afgesloten als onderdeel van een openbare veiling;
- betreffende de terbeschikkingstelling van accommodatie anders dan voor woondoeleinden, het vervoer van goederen, de huur van voertuigen, catering, diensten in verband met vrijetijdsbesteding, amusement, sport of culturele evenementen, indien in de overeenkomst de datum of de periode van uitvoering is gespecificeerd;
- wanneer de dienst betrekking heeft op alcoholhoudende dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de koopovereenkomst, waarvan de levering pas na 30 dagen kan plaatsvinden en waarvan de waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft.
§ 7. GEVOLGEN VAN OPZEGGING VAN DE OVEREENKOMST TOT VERKOOP OP AFSTAND
- Binnen 14 dagen na ontvangst van de kennisgeving van herroeping van de overeenkomst voor de verkoop van een artikel, moet de verkoper de consument alle door hem gedane betalingen terugbetalen, inclusief de leveringskosten, volgens de gunstigste leveringsmethode die door de verkoper wordt aangeboden:
- De terugbetaling van betalingen gebeurt met dezelfde betalingsmethode die de consument heeft gebruikt;
- Als de consument zijn herroepingsrecht uitoefent door gebruik te maken van het elektronische terugbetalingsformulier, zal de terugbetaling plaatsvinden via de door de consument gekozen methode en op de door hem aangegeven bankrekening;
- Als de verkoper de consument niet heeft aangeboden de goederen zelf af te halen, kan hij de terugbetaling van de van de consument ontvangen betalingen inhouden totdat hij de goederen heeft teruggekregen of de consument een bewijs van teruggave heeft geleverd, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.
- De verkoper kan de consument aanbieden om de goederen zelf bij de verkoper af te halen. Als de verkoper een dergelijk aanbod echter niet heeft gedaan, moet de consument de goederen onverwijld, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de datum waarop de consument de overeenkomst heeft herroepen, terugzenden naar de verkoper (of een door de verkoper gemachtigde persoon). Om aan de termijn te voldoen, is het voldoende om de goederen voor het verstrijken van de termijn te verzenden. Goederen die door de consument worden geretourneerd, moeten naar het adres van de maatschappelijke zetel van de verkoper worden gestuurd.
1 - Agnes Bielecki
Wilhelmshavener Str. 14A
26452 Sande
Duitsland
Telefoon: +49 1573 4906043
oder
2 - Fajny Pomysl s.c.
ul. Sciegiennego 215
25-116 Kielce
Polen
tel. +48 733 150 750
- De consument moet de waardevermindering van de goederen betalen die verder gaat dan wat nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen, als deze waardevermindering het gevolg is van het gebruik van de goederen.
§ 8. KLACHTEN
- De verkoper is verplicht om de goederen vrij van materiële gebreken en eigendomsgebreken te leveren en is jegens de klant aansprakelijk voor materiële gebreken en eigendomsgebreken van de gekochte goederen.
- Als de goederen fysieke of wettelijke gebreken vertonen, kan de klant een klacht indienen bij de verkoper onder de garantie voor gebreken:
- via het elektronische klachtenformulier;
- schriftelijk aan het adres van de maatschappelijke zetel van de verkoper of per e-mail aan [e-mailadres van de winkel uit de rubriek ADMINISTRATIE / bedrijfsgegevens];
- De claim moet het defect vermelden dat de klant denkt dat de goederen hebben en dat hij/zij claimt tegen de verkoper en dit - indien mogelijk - documenteren. Er moet ook een bewijs van aankoop van de goederen in de online winkel worden overlegd. De verkoper is verplicht om binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht te reageren. Als de verkoper niet binnen deze termijn reageert, wordt aangenomen dat de verkoper de klacht erkent. Het antwoord op de klacht wordt door de verkoper schriftelijk of op een duurzame gegevensdrager naar de klant gestuurd;
- De stappen die de klant moet nemen om een klacht in te dienen, inclusief de manier van levering van de betwiste goederen aan de verkoper, worden aangegeven in de verschillende fasen van het elektronische klachtenformulier;
- Als de verkoper de klacht als gegrond erkent, zijn de kosten voor vervanging, reparatie, inclusief de verzendkosten voor de afgekeurde goederen voor rekening van de verkoper;
- De verkoper controleert of de klacht wordt ingediend door een natuurlijke persoon buiten het kader van een economische activiteit (handel, bedrijf, ambacht, vrij beroep);
- Als het geschil na een klacht van de consument niet kan worden opgelost, moet de verkoper de consument op papier of op een andere duurzame drager een verklaring over het geschil geven:
- het voornemen om te verzoeken een procedure voor de buitengerechtelijke beslechting van consumentengeschillen in te leiden of de instemming om aan een dergelijke procedure deel te nemen, of
- weigering om deel te nemen aan procedures voor de buitengerechtelijke beslechting van consumentengeschillen.
§ 9. COMMENTAAR
- Binnen een bepaalde periode na het afronden van de bestelling kan de klant met een account per e-mail worden gevraagd om een beoordeling van de bestelling en een beoordeling van de afzonderlijke goederen. De beoordeling van het bestelproces en de beoordeling van de individuele producten is vrijwillig en gratis, en de klant moet op de link klikken die hem naar een aparte pagina brengt. De klant kan deze beoordelingen slechts eenmaal per bestelling indienen.
- Binnen deze beoordelingen kan de klant een sterwaardering van 1 tot 5 geven en mondeling commentaar toevoegen van maximaal 65.535 tekens. Deze beoordelingen worden automatisch ondertekend met de naam en woonplaats van de klant, die hij/zij invoert bij het registreren van de account.
- De beoordelingen worden opgeslagen en openbaar weergegeven op de website van de online winkel en op de website https://trustedreviews.idosell.com.
- De verkoper controleert de kenmerken niet en controleert de beoordelingen van de bestellingen niet. De klant is als enige verantwoordelijk voor de informatie in de beoordelingen. De verkoper heeft het recht om beoordelingen geheel of gedeeltelijk te blokkeren in het kader van de wettelijke bepalingen en deze AV.
- Het is verboden om informatie te publiceren die onjuist, misleidend, vulgair, agressief of beledigend is of die duidelijk in strijd is met de goede zeden. Het is ook verboden om inhoud te publiceren die onwettig is, inbreuk maakt op de rechten van derden of oneerlijke concurrentie vormt.
- De klant verbindt zich ertoe geen inhoud te plaatsen met links naar externe websites van reclame- of promotiekarakter of met persoonsgegevens van derden. Het is ook verboden om inhoud van illegale aard te plaatsen, in het bijzonder inhoud die oneerlijke concurrentie vormt, enz.
- De klant is verantwoordelijk voor de verwerking en het uploaden ervan en is in het bijzonder aansprakelijk voor elke inbreuk op de rechten of het eigendom van derden.
- Op uitdrukkelijk verzoek van de klant kan de inhoud van beoordelingen worden verborgen voor andere gebruikers van de shop, waarbij de toegekende sterrenbeoordeling wordt opgenomen in de algemene beoordeling van de online shop en de goederen.
§ 10. INTELLECTUELE EIGENDOM
- De klant verklaart dat hij/zij geen rechten, waaronder auteursrechten of naburige eigendomsrechten, kan ontlenen aan de door hem/haar gemaakte beoordelingen en uitspraken, met uitzondering van het recht om de online shop te gebruiken op de wijze zoals aangegeven in de AV. De klant is niet gemachtigd om inhoud vast te leggen, te reproduceren, door te geven, te publiceren of te verspreiden, tenzij een dergelijk recht voortvloeit uit de wettelijke bepalingen of de AV.
- Het is de klant niet toegestaan om in te grijpen in de inhoud, in het bijzonder niet om in te grijpen in de inhoud, structuur, vorm, afbeeldingen, bedieningsmechanisme of andere elementen van de online shop.
- Door het plaatsen van commentaren (beoordelingen) in de online shop, die werken vormen in de zin van het auteursrecht, verleent de klant de verkoper een niet-exclusieve, kosteloze, tijdelijke en geografische onbeperkte licentie om deze werken te gebruiken en het recht om een sublicentie te verlenen aan de partners van de verkoper, wat ook het openbaar maken van het werk inhoudt op een manier dat iedereen er toegang toe heeft op een tijd en plaats van zijn keuze (internet). De licentie wordt verleend met betrekking tot alle exploitatiegebieden die bekend zijn op het moment dat de licentie wordt verleend, in het bijzonder de volgende exploitatiegebieden:
- in de context van de opname en reproductie van het werk in om het even welke techniek - in het bijzonder door druk, reprografie, magnetische opname, digitale techniek, d.w.z. met om het even welke techniek op om het even welk audiovisueel of visueel medium, in het bijzonder op audiovisuele media, cd's, computerschijven, in een multimedianetwerk, met inbegrip van het internet en verwante onlinediensten, alsook reproductie, opname, gebruik op het internet, reclame, reproductie van de opname in elektronische vorm in het computergeheugen en in interne en externe netwerken;
- het gebruik van het volledige werk of delen van het werk of elementen van het werk - met de mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen die voortvloeien uit de aard van het respectieve internetmedium - in alle publicaties, met name online, digitaal, in nieuwsbrieven en informatie, alleen of in combinatie met andere werken of delen van werken; het gebruik van het volledige werk of delen van het werk voor verkoopbevordering en reclame, met name in de vorm van audiovisuele, audio- en mediareclame;
- in de context van de distributie van het origineel of de kopieën waarop het werk is vastgelegd - het in de handel brengen, uitlenen, verhuren van het origineel of de kopieën;
- in de context van de distributie van het werk op een andere manier dan hierboven gespecificeerd - publieke uitvoering, tentoonstelling, projectie, reproductie, uitzending en heruitzending en het beschikbaar maken van het werk voor het publiek op een manier die iedereen in staat stelt er toegang toe te hebben op een plaats en tijd van hun keuze;
- het gebruik van werken voor reclame- en marketingdoeleinden.
- Het verwijderen van een account of een opmerking heeft geen invloed op de geldigheid van de bovenstaande licentie.
§ 11. SLOTBEPALINGEN
- Deze AV zijn geldig vanaf [datum van de laatste publicatie van de vorige AV - overgenomen uit de geschiedenis van wijzigingen].
- Indien een bepaling van deze AV wordt gewijzigd of ongeldig wordt verklaard door een beslissing van een bevoegde autoriteit of rechtbank, blijven de overige bepalingen van kracht en bindend voor de Verkoper en de Klant.
- Het toepasselijk recht voor de beslechting van geschillen in verband met de AV is het recht van [vul in], met uitsluiting van het VN-Verdrag inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken. Als u een consument bent die buiten [...] is gevestigd, kan het recht van het land waar u bent gevestigd ook van toepassing zijn als het gaat om dwingende bepalingen.
- Platform van de Europese Commissie voor online geschillenbeslechting (OS) voor consumenten: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij zijn niet bereid of verplicht om deel te nemen aan geschillenbeslechtingsprocedures voor een arbitragecommissie voor consumenten.
BIJLAGE 1
VOORBEELD ANNULERINGSFORMULIER
(dit formulier hoeft alleen te worden ingevuld en geretourneerd als u het contract wilt annuleren).
Adres:
......................................
......................................
.......................................
Ik/wij() verklaar(len) hierbij mijn/onze() terugtrekking uit de
Ik verklaar hierbij dat het door mij gesloten contract geen professioneel karakter heeft().
Datum van sluiting()/ontvangst() van het contract
Voornaam en achternaam van de consument(en)
Adres van de consument(en)
Handtekening van de consument(en)
(alleen als dit formulier op papier wordt ingediend)
datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.
BIJLAGE 2
INFORMATIE OVER DE UITOEFENING VAN HET HERROEPINGSRECHT
MODEL VOOR DE ANNULERINGSVOORWAARDEN
Recht op annulering.
Het herroepingsrecht volgens de volgende regels is ook beschikbaar voor een individuele ondernemer die een aankoop doet die niet van professionele aard is, d.w.z. die met name voortvloeit uit het voorwerp van zijn commerciële activiteit, die wordt verstrekt op basis van de bepalingen van het centrale register en de informatie over de commerciële activiteit.
De consument heeft het recht om het contract op te zeggen in overeenstemming met de volgende bepalingen.
Je hebt het recht om dit contract binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden te annuleren.
De termijn voor het annuleren van het contract eindigt na 14 dagen:
- in het geval van een koopovereenkomst, vanaf de dag waarop u de goederen in ontvangst hebt genomen of waarop een door u genoemde derde partij, die niet de vervoerder is, de goederen in ontvangst heeft genomen;
- in geval van een overeenkomst die voorziet in de eigendomsoverdracht van meerdere afzonderlijk geleverde goederen, vanaf de dag waarop u het laatste goed in uw bezit krijgt of waarop een door u aangeduide derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed in zijn bezit krijgt;
- bij overeenkomsten die voorzien in de eigendomsoverdracht van in gedeelten geleverde goederen, vanaf de dag waarop u de laatste gedeeltelijke levering in bezit krijgt of waarop een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste gedeeltelijke levering in bezit krijgt;
- bij overeenkomsten voor de regelmatige levering van goederen, gedurende een bepaalde periode vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de eerste zending in bezit krijgt;
- in geval van overeenkomsten voor de levering van diensten of digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, vanaf de datum waarop de overeenkomst is gesloten.
in het geval van overeenkomsten voor de levering van diensten of digitale inhoud die niet op een materiële drager worden geleverd, vanaf de datum van sluiting van de overeenkomst.
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, dient u ons, d.w.z.
Fajny Pomysł s.c. Tomasz Gajewski, WOJCIECH KORDOWSKI spółka cywilna, 25-116 Kielce ul. Ściegiennego 215 e-mail: cashwall.shop@gmail.com tel. 733 150 750
over uw beslissing om deze overeenkomst te herroepen, op ondubbelzinnige wijze (bijvoorbeeld per brief, fax of e-mail).
U kunt gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht.
U kunt ook het elektronische retourformulier invullen dat beschikbaar is op de website van de online winkel: https://cashwall.nl/returns-open.php
Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u onmiddellijk een bevestiging van ontvangst van de herroeping op een duurzame gegevensdrager.
Om de herroepingstermijn in acht te nemen, volstaat het om uw mededeling van uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
In geval van herroeping van deze overeenkomst zullen wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere leveringswijze dan de goedkoopste standaardlevering die wij aanbieden), onverwijld terugbetalen, en uiterlijk binnen 14 dagen na de dag waarop wij de informatie over uw herroeping van deze overeenkomst hebben ontvangen. Voor de terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u voor uw oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
In het geval van overeenkomsten die voorzien in de overdracht van eigendom van de goederen en waarbij wij geen afhaling van de goederen bij herroeping van de overeenkomst hebben aangeboden, stellen wij de terugbetaling op totdat wij de goederen hebben ontvangen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat de goederen zijn teruggezonden, al naargelang welke gebeurtenis zich het eerst voordoet.
Gelieve de terug te zenden goederen onmiddellijk, en in ieder geval uiterlijk veertien dagen na de dag waarop u ons in kennis hebt gesteld van uw herroeping van deze overeenkomst, terug te zenden naar: Fajny Pomysł s.c. 25-116 Kielce Polen ul. Ściegiennego 215 De termijn is gehaald als de goederen binnen 14 dagen worden verzonden. De klant draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen.
Vanwege het gewicht en de afmetingen van de goederen kan de terugzending ervan in geval van herroeping van de overeenkomst hogere kosten met zich meebrengen dan een gewone verzending per post. Als de klant gebruik wil maken van een koeriersdienst, kan het nodig zijn de zending op een pallet te verzenden, wat duurder is dan een gewone verzending per post.
Annuleringsvoorwaarden Annuleringsrecht U hebt het recht om deze overeenkomst binnen veertien dagen zonder opgave van redenen te annuleren. De annuleringstermijn bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de goederen in ontvangst hebt genomen of waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in ontvangst hebt genomen. Om uw annuleringsrecht uit te oefenen, moet u ons (bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer en e-mailadres voor afronding) op de hoogte stellen van uw beslissing om deze overeenkomst te annuleren door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld een brief per post of een e-mail). U kunt het bijgevoegde voorbeeldformulier gebruiken, maar dit is niet verplicht. U kunt het voorbeeldformulier voor annulering elektronisch invullen en per e-mail naar ons sturen (e-mailadres invullen). Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, sturen wij u onmiddellijk een ontvangstbevestiging van de annulering (bijvoorbeeld per e-mail). Om aan de annuleringstermijn te voldoen, is het voldoende dat u uw kennisgeving van de uitoefening van uw annuleringsrecht verzendt voordat de annuleringstermijn is verstreken. Gevolgen van annulering Als u dit contract annuleert, betalen wij u alle betalingen terug die wij van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere leveringswijze dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering), zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om dit contract te annuleren. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling. We kunnen de terugbetaling inhouden totdat we de goederen hebben teruggekregen of totdat u het bewijs hebt geleverd dat u de goederen hebt teruggezonden, afhankelijk van wat eerder is. U draagt de directe kosten van het retourneren van de goederen. U moet de goederen onmiddellijk aan ons retourneren of overhandigen en in elk geval niet later dan veertien dagen vanaf de dag waarop u ons hebt geïnformeerd over de annulering van dit contract. De termijn is in acht genomen als u de goederen verzendt voordat de termijn van veertien dagen is verstreken. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van een andere behandeling dan die welke nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.